onsdag 5 januari 2011

Sockerfritt


Emma:

Skulle vilja se huruvida godisförsäljningen sjunker i januari eller ej. Tycker alla pratar om att nu ska de börja träna, sluta äta godis och gå ner i vikt. Januari kanske är godistillverkarnas dödmånad? Eller så tror folk bara att de slutar att käka godis, fast de i själva verket proppar i sig mer än någonsin...

För min del är det slut på skumtomtarna och julmusten. Dels för att det knappt går att köpa i butiken längre, dels för att det inte är särskilt nyttigt. Träningen kommer jag nog också igång med så småningom, just nu känns det som om jag inte riktigt vet när jag ska få till det, men Alva börjar få mer fastare rutiner och klarar sig längre och längre stunder utan att käka. Jag håller mig till raska promenader, det får duga så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar