torsdag 6 januari 2011

Dag 1

Bengt:
Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.


Så, då var vi igång...
Bilden är från förra nyårsafton, men jag hittade den häromdagen, så den räknas som ny...
Nu ska vi alltså även få in 10-fakta om mig också...
Mitt namn är Bengt Gunnar Näslund och ska alldeles strax fylla 30.
"Home is where I lay my hat", och just nu är det Kalmar som gäller.
Jag har flyttat runt lite i mina dar, och summan av lägenheter och hus är nu uppe i 19st. Bara i Kalmar så har jag bott på 8 ställen på 10 år. Ganska bra jobbat tycker jag.
Jag är en riktig idrottsnörd och mitt drömyrke är givetvis idrottslärare.
Min familj med sambo, bebbe, hundar och katter känner ni sedan tidigare.
Jag försöker att blogga här tillsammans med min trolovade. Men jag tycker nog att det går sådär från min sida. Kanske är det just det här jag behöver...
All min tid går till min familj. Jag tränar ingenting längre, jag spelar knappt mina spel längre och jag går inte på stan och fikar längre.
Men det är just så här jag vill ha det. Spelandet och träningen är medvetet bortprioriterade, medan fikandet ofrivilligt. Men polarna bestämde sig för att flytta till Tjockhult så...
XBOX 360 är min last, men jag har väldigt tur då min kära fästmö delar mitt intresse
Nej, nu måste jag ha skrivit 10 fakta i alla fall.
Försöker igen imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar