tisdag 25 januari 2011

Dag 13

Bengt:

Dag 13 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 14 – En bild på ett ställe jag varit på.
Dag 15 – Mitt drömbröllop.
Dag 16 – En bild på mig själv för två år sen.
Dag 17 – Någonting jag ångrar.
Dag 18 – Min första kyss
Dag 19 – Innehållet i mina fickor
Dag 20 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 21 – Vad jag åt idag.
Dag 22 – Min favoritplats.
Dag 23 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 24 – Min favoritfilm.
Dag 25 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 26 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 27 – En låt som får mig att gråta.
Dag 28 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 29 – Min favoritfödelsedag
Dag 30 – Ett foto på mig taget idag + 3 saker som har vart bra dom senaste 30 dagarna.

Dessa inlägg har jag kvar, och jag har ingen aning om vilken jag borde vara på, men jag kör på lite...
Dagens inlägg ska handla om någonting jag oroar mig för.
Min fråga blir då, Vad oroar jag mig inte för?
Sen Alva kom till världen så är jag orolig för helt andra saker än vad jag var tidigare.
Den största oron är dock helt klart över Alva och hennes uppväxt.
Mår hon bra?
Gör jag rätt?
Gör jag fel?
Oj,oj,oj... Jag kan fortsätta i flera A4-längder runt min oro...
Men om jag ska dra ner det till en eller två, så ligger PSD högst, och att jag spenderar för lite tid med henne på andra plats...

Det här var inget roligt ämne, nu tar vi nästa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar