tisdag 11 januari 2011

Fotboll

Emma:

Mitt enorma fotbollsintresse sträcker sig till att jag kan tänka mig se landslagsmatcher, när Sverige spelar förstås, och inte har något bättre för mig. Detta rimmar föga illa med Bengts mer genuina fotbollsintresse, men god flickvän som jag är har jag ibland kunnat tänka mig låta fotbollen stå på i bakgrunden medan jag pysslar med annat. Då och då kastar jag ett öga på fotbollsmatchen och fäller en och annan intelligent kommentar. En gång spelade Barcelona mot nåt annat intressant lag, varpå Messi kommer inspringandes på planen. "Jahapp, nu släppte de in dvärgen också..." säger jag. Bengt höll på att dö.

Kom att tänka på detta när jag såg den här bilden på fejjanbloggen:






2 kommentarer:

  1. Mitt fotbollsintresse kan liknas ditt. Fast jag har ett till krav, nämligen att laget ska vara snyggt och shortsen gärna korta.

    Svar: Hon verkar lite ung för talträning lill-skruttan din. Det kommer tids nog :)

    SvaraRadera
  2. Då har vi ett likadant intresse för fotboll. Min sambo gillar dessutom att glo på NFL.. BLÄ!

    SvaraRadera