lördag 15 januari 2011

Dag 6

Bengt:

Dag 6 – Typ av tjejer jag faller för.

Shit, vilken fråga!!!???
Emma är min drömkvinna. Hon är allt jag någonsin velat ha. Jag kan sitta och skriva upp massor av egenskaper som hon har, men framför allt så har hon DET.
Jag tror att alla människor har just det som någon annan där ute letar efter.
Det där med att det finns någon där ute för alla, kanske inte är så galet ändå.

Jag kan inte säga att det finns en viss typ av tjejer som jag faller för. Jag kan alltså inte säga att jag faller för brunetter, blondiner, långa, korta, svenska utländska, etc. etc.... I have dated them all... Nej, allvarligt... Det har jag verkligen inte...

Det är så klyschigt det där med att "man vet när man träffat den rätta".
Men det gör man verkligen.
Man bara vet...
(Från greklandsresan 2009)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar