lördag 22 januari 2011

Jag bävar...

Bengt:

Måste bara lägga in en liten kommentar...
Jag vill göra er uppmärksamma på att påsen som ni ser på bilden, är inte polisens "bevis-material- påse", utan helt enkelt en 2liters påse från vårt kök.
Jag märkte nämligen att det var kåda på den lilla granstammen som jag tryckt ner i sambos skor, och jag ville inte att hon skulle bli kladdig om fötterna.
Sen fick hon ju en söt lapp med, så nog borde jag vara förlåten...

Det sambo glömmer att berätta är ju det att jag, dagen innan, hittat en halv kullersten i min sko. Jag fick ju för 17 inte ens ner stortån i dojjan innan jag gick på grund.

Tror inte riktigt jag insett vad jag gett mig in på...
Med två tävlingsmänniskor med järnviljor att aldrig ge upp, så kan detta eskalera ett par snäpp till är jag rädd...

1 kommentar:

  1. akta, snart hittar du kanske en stubbe där i pjucken :D he he

    SvaraRadera