lördag 14 januari 2012

Någonting helt annat...


 Bengt:

Och nu till någonting helt annat...
Jag har fastnat i Hemnet-träsket. Inte för att vi letar hus, inte än på ett par år, men för att det så sjukt roligt att drömma sig bort och se hur andra har det. Jag skulle tillochmed kunna gå på ett par öppna-visningar bara för att se hur andra har det.
Det är ju givetvis i 6.000.000kr klassen som husen ska vara. För det är ju det enda som vår småbarnsfamiljsbudget klarar av... Eller hur!!!???

Jag kan sitta i timmar, timmar, timmar, och bara förundras hur fina hus det finns och hur fantastiskt fult de kan ha det inne i huset.

Ett exempel är ett gammalt drömhus som jag hade när jag bodde i Tidaholm.
Det är ett gammalt stall som förr tillhörde det gamla slottet som ligger fantastiskt fint, med utsikt över hela "Labbås".
Men döm om min förvåning när jag fick se bilder inifrån...
Döm själva... http://www.hemnet.se/bostad/villa-380m2-tidaholm-tidaholms-kommun-helliden-stallet-2061396
Vardagsrummet på övervåningen, med en mycket vacker matta (om man tycker om sådant... Det gjorde inte jag.)
Fantastisk tapet... Eller inte...
Upphöjd toalett. Så om man vill göra sina behov på en tron...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar