onsdag 25 januari 2012

Det går bra nu

Emma:

Äntligen kom jag för att hämta min dotter på förskolan och får höra att det "faktiskt gått riktig bra". Och ungen jag fick med mig hem, jag tror det var Alva, var en riktig solstråle. Jag har noterat att på bara ett par dagar har det börjat gro hörntänder i både under- och överkäke. Kanske kan det vara förklaringen till den där monsterungen vi fick dras med i över en vecka?

Både humör och sömn har idag fungerat som förr i tiden. Det KAN vara en engångsföreteelse, men förhoppningsvis kan vi återgå till det normala igen.

Min förkylning är övergående. Jag blev väl smittad av de där otäcka dagis/monsterbacillerna. Det krävs mycket för att bemästra en ybermenschen (undrar hur Bengt har lyckats klara sig så länge? Han som håller på att dö bara av att misstänka att han håller på att bli förkyld).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar