torsdag 30 juni 2011

Nattsudd

Vad härligt det är när man vaknar ett på natten och inbillar sig att man sovit färdigt för natten. Jag vaknade av något jag trodde var ett billarm så jag väckte min käresta som gav sig ut att kontrollera bilen. Det visade sig dock vara inbrottslarmet på teleskolan som gått i gång. Jag kan dock även ha vaknat av lukten av smutskläder. Ibland förbannar jag mitt goda luktsinne. Skulle kunna jobba som knarkhund, tror jag. Om inte annat så har vi tvättid imorgon...

Jag roar mig med att så här, mitt i natten gå igenom bilderna på Bengts telefon. På Alva förstås, och större delen av dem är på när hon sover. Jag tänkte jag skulle lägga ut några av dem här på bloggen, men det var visst en omöjlighet. Fel filformat? Vad ska jag då med en iPhone till om man inte kan blogga ordentligt i den? Fast det är klart, jag vill ju ha alla andra funktioner som erbjuds... Hittade att iPhone5 skulle lanseras i september, så jag får väl ge mig till tåls. Det känns ju dumt att köpa en fyra nu bara för att jag vill ha en vit telefon.

Nåväl, nu får jag väl stänga mina blå och försöka somna. Vi ska ju på födelsedagskalas idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar