söndag 14 november 2010

En dålig farsdag


Emma:

Det är dålig farsdag. Alvas pappa är på jobbet och kör ett 7-19-pass på sin första fars dag. Han gick upp 05.20 i morse och fick definitivt inte kaffe på sängen, då både Alva och jag sov som små grisar. Farsdagspresenten som Alva och jag beställt har inte kommit än, den kommer väl imorgon istället, så inte får Alvas pappa någon present heller. Stackars Alvas pappa.

Förhoppningsvis kan väl Alva och jag laga god mat till hennes pappa ikväll i alla fall, så att den står på borden vid 19 när han kommer hem. Om inte Alva får för sig att hon ska äta precis då...

På allmän begäran (eller, ja, Bengt och jag kan sitta och titta på klippet flera gånger, om och om igen) lägger jag ut ännu ett filmklipp på Alva. Så här ser hon ut idag!!

1 kommentar:

  1. Titta på det här klippet igen när hon är fem månader. Ni kommer få en chock! :)

    Vi kollade igenom filmer och bilder nyss och det är ju helt sjukt hur snabbt och mycket de förändras.

    SvaraRadera