torsdag 17 januari 2013

Att vakna?

Emma väckte mig kl 02.00 i natt och sa att jag kunde sova en stund till om jag ville. Så vad gör man? Jo, somnar om såklart...

I själva verket sa hon:
Jag börjar få ordentligt med värkar nu. Men jag ligger här och klockar dem och ringer till förlossningen.
Men du kan sova en stund till om du vill.
Sanningen finns i betraktarens ögon...

Emma förklarade också vänligen men bestämt att anledningen till att lillebror inte vill komma ut är på grund av mina fula strumpor...

Hon bad mig också att hämta lite juice, men att inte göra den så stark. Så jag gjorde den extra stark...

Vi glömde packa nässprayet mot Emmas groteska gravidtäppa. Så jag gick till apoteket här på sjukhuset, men gick vilse på vägen tillbaka.

Fortsättning följer...


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar