onsdag 21 mars 2012

Skrivkramp




Emma:

Jag har skrivkramp, i allra högsta grad. Det känns som om det är helt omöjligt att komma på något vettigt att blogga om. Vardagen rullar på. Jag ligger fel en dag den här veckan och tror hela tiden att vi är en dag närmare helgen än vad vi egentligen är. Okul. Det känns som jag blir snuvad på lördagsgodiset varenda gång. Jag som inte ska äta något godis förrän i påsk.

Alva har varit sur när hon varit på förskola idag. Hon ville inte klä av sig och leka vattenlek. Helt obegripligt med tanke på att hon älskar både att springa runt utan kläder OCH att leka med vatten. Hemma har hon varit på desto bättre humör. Kanske har det blivit lite för mycket av förskolan på sistone? Vilken tur att hon och pappan har en egen hemma-dag imorgon och att det snart är påsklov. Själv ska jag vara i skolan 8-16 imorgon. Vi lever ett hårt liv vi studenter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar