måndag 5 mars 2012

... lite mer om hur söt Alva är

-
Alvas Italiensk-fotbollsspelar-filmning,
steg för steg
Först måste man bli arg för något

Sen får man sätta sig ned på golvet,
gärna med en trumpen min

Får denna manöver inte tillräckligt med uppmärksamhet
får man lägga sig ned

... naturligtvis med viss försiktighet så man inte slår sig

För bästa effekt måste benen upp i lufte
Emma:

Ikväll när jag la Alva fick jag hur många pussar som helst. Det är ett alldeles fantastiskt avslut på en annars så tråkig måndag. Hon kröp upp hos mig i sängen när jag låg och läste saga och tryckte gav mig tio pussar på rad.  Du kan tro att mammahjärtat smälte som smör i mikrovågsugnen på högsta effekt. Liksom tidigare ikväll när Alva sprang runt i sina ytterskor inomhus varpå hon snubblar. Det blev lite gråt och så sa hon "aj" för första gången i samband med att hon slår sig. Sen gosade hon in sig hos mig och visade att hon slagit i munnen.

Jag skulle nog kunna hålla på i en evighet att berätta om mer söta saker som hon har gjort, men jag måste återgå till studierna i hinduism och buddhism.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar