torsdag 29 mars 2012

Läget är stabilt




Emma:

Det är svårt att säga om Alva är på förbättringsvägen eller inte, men hon verkar inte bli sämre i alls fall och det är ett gott tecken. Hon har inte kräkts av hostan idag, men hon äter katastrofalt dåligt. Idag har det bara varit vitt bröd med smör som gått ner. Inte så näringsrikt. Det enda som fungerat riktigt bra idag har varit sovtiderna. I övrigt har hon varit oerhört gnällig, vilket kanske är ett gott tecken eftersom hon orkar gnälla. Stackars Bengt som inte fått någon avlastning alls idag. Själv har jag roat mig med att shoppa badkarsmatta och servetter på Ikea.

Vi får väl se hur jag får det imorgon. Jag hoppas på en glad och pigg unge som orkar göra roliga saker. Och om jag har tur kanske jag får städa och helghandla imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar