onsdag 28 december 2011

Lata dagar är nu över

Emma:

Vi har tagit julledigheten på fullaste allvar och har ätit gott, latat oss, myst, tittat på filmer och umgåtts med nära och kära. Igår lämnade vi det vintergrå mörkret och festade på en Caribean night-fest. Alva var i sitt esse och verkade ha roligare än någonsin. Vi fick god karibisk mat och fick se bilder från paradiset, jättemysigt!

Men i morgon är det andra ord och inga visor. Jag ska ha en sockerfri månad då jag ska undvika allt med socker i, i synnerhet fikabröd och godis. Imorgon ska jag gå till Friskis och påbörja min resa mot en mer sund och välmående kropp. Det är jag värd!

Dessutom har vi inte besökt mellandagsrean än, men det finns väl inget vettigt kvar. Det skadar väl inte att ge sig ut bland folk i alla fall... Nu blir det film och chips, som sig bör den sista svullardagen i år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar