onsdag 12 oktober 2011

Vi lever!




Emma:

Jodå, det gör vi. Vi lever, om än något trötta, men det är svårt att få tid till bloggen. Jag försöker få det att funka att blogga från mobilen, men får hela tiden felmeddelandet "insufficient storage quota". Detta säger mig absolut ingenting. Jag begriper absolut ingenting. Och jag har inte riktig ork att ta tag i det heller. Någon vis bloggläsare som vet?

Jag testar lite ny look på bloggen. Omväxling förnöjer tycker jag, som inte genomgående har Asperger. Hoppas ni gillar den!

Häromdagen fick Alva två Tummenböcker på posten tillsammans med en liten Tummenväska med en liten Tummenfigur. Alva älskar dem! I synnerhet väskan, som hon stoppar full med saker och plockar ur igen. Tummenfiguren pussar hon på, precis som hon gör med sin docka. 

Nu ska jag försöka ta kväll. Över halva veckan har gått - det är bara två dagar kvar, sen är det fredag igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar