onsdag 19 oktober 2011

God eftermiddag!

Emma:

Det är jätteroligt att skriva ett inlägg halv sju på morgonen och vid publicering få veta att något gått fel. Man får felkoden Allan och inlägget är borta. Puts väck. Lost i etern.

Det är jätteroligt att vakna halv fem på morgonen av en bebis som sover oroligt. Varje gång jag lyckades slumra till gnällde hon. Halv sex satte hon sig upp i sängen och natten var slut.

Det är jätteroligt att ha som VFU-uppgift att tvingas filma sig själv i en undervisningssituation. Jätteroligt. Nu har jag tack vare detta fått komplex för min röst, mitt utseende, mitt sätt att röra mig, mitt sätt att klä mig och diverse andra saker som kan påpekas i själva undervisningen. Jahopp. Man kanske ska gå tillbaka till kriminalvårdandet? Skämt åsido, det är säkert nyttigt, men inte särskilt roligt.

Som tur är har jag inte så många lektioner idag, eftermiddagen bjuder på möten och andra roligheter, så jag behöver bara vara vaken under förmiddagen. Nu har jag tagit mig en kaffe och kaka (fy skäms!) så snart har jag väl vaknat till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar