lördag 22 oktober 2011

Semester???

Bengt:

Mamman och dottern har semester i vår huvudstad. Kvar hemma med 3 hundar och 2 katter är pappan.
Till en början så trodde jag att det skulle bli lite avslappnande för mig att vara hemma själv en helg. Och avslappnat har det varit. Kryssboxet och datorn har gått varmt här hemma, men inte har jag njutit av det. Saknaden efter mina tjejer är brutal! Visst pratar vi i telefonen och har videosamtal via msn, men det räcker inte.
Jag frågade mamman hur hon hade känt om jag skulle åka iväg med lillan en helg, så även hon kunde få barnfritt. Då skrattade hon bara åt mig.
Här hemma ligger nu kläderna på stolen, disken är där den inte ska vara, ölburkarna står på rad och jag har de där fulaste (men skönaste) kläderna från lumpen på mig.
I morgon kommer de hem.
Kanske är bäst att börja fixa till lite här hemma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar