tisdag 28 september 2010

Tack mamma o pappa!!

Emma:
Igår kom mina kära föräldrar förbi med ett täcke till Mumble och ett jättefint påslakanset med underlakan, örngott, påslakan och babyfilt... Det är så roligt att få saker till Mumble!

Jag ska försöka ta tag i att sy en egen amningskudde. Jag tycker det är alldeles för dyrt att köpa en, och jag tror jag klarar av att få till något vettigt på egen hand. Det finns en massa mönster på internet.
I övrigt har vi det mesta, men på önskelistan står: snuttefilt (jag tycker de där snuttisarna med lejon, tigrar och zebror är så söta), fler påslakanset, en mobil (har hittat så söta muminmobiler på lekmer.se som jag vill ha!), en babysitter (inget man kan använda från början, men så småningom behöver vi en), en bärsjal eller bärsele (vet inte vilket som är bäst, helst vill jag nog ha både ock!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar