tisdag 4 december 2012

Gnäll




Emma:

Jag har det egentligen fantastiskt bra, ändå har jag världens gnälldag. Det började på väg till jobbet där jag helst bara ville sitta kvar på bussen och åka hem igen när den stannade i Lindsdal. Men det gjorde jag inte, nej då, jag klev av bussen och traskade till skolan. Det kanske inte var helt rätt beslut för några timmar senare spyr jag av kombinationen lite för sen lunch och trötthet. Sen åkte jag hem. Här har jag suttit sedan ett och ojat mig, gnällt, stönat och tyckt synd om mig själv. Stackars Bengt har fått göra allt idag.

Förutom extrem trötthet är magen jättespänd och känns som den ska spricka. Det gör ont i naveltrakten och det finns inga ställningar jag kan sitta eller ligga i som är någorlunda bekväma. Jag är konstant obekväm. Bara två månader kvar. Hur ska jag klara detta?


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar