måndag 7 november 2011

Fylleri, fylleralla, fyller år






Emma:

Jag klickar mig fram med min nya datormus som jag fick i födelsedagspresent, längtar efter den exklusiva chokladen jag fick men är fortfarande för mätt efter trerättersmiddagen min älskade sambo lagat. Det är gott att fylla år! Min dotter missade det där med att jag önskade en glad och trevlig unge i födelsedagspresent och har kört stenhårt på att skrika, gråta, klaga och vara allmänt mammig hela dagen. Inte en fördel i kombination med att Bengt slutar sent på måndagar.

Däremot fick jag sovmorgon till halv tio, vilket inte är helt oävet när man är helt slut efter en lång och härlig week-end i Karlstad. Tack Alva!

2 kommentarer:

  1. Ja, må hon leva.... Ja, må hon leva!!
    GRATTIS på födelsedagen önskar hela familjen Skarman!!

    SvaraRadera