måndag 15 mars 2010

Det är ett rent helvete...


Emma:

Jag anade någonstans i mitt stilla sinne att jag skulle ångra att jag gick och önskade mig lite illamående, bara för att få bekräftat att allt var bra med graviditeten.

Allt började så smått i helgen med att jag mådde illa och fick springa på toaletten mitt i natten. Idag håller det i sig hela dagen. Enda gången jag mår någorlunda är när jag precis har ätit något.

Som tur är är jag tillsammans med den mest omtänksammaste man på hela jorden. Han smet hem tidigare från jobbet, har precis varit och köpt åksjuketabletter (ska viss fungera mot graviditetsillamående), och är nu ute och rastar hundarna.

Själv har jag legat i en hög på badrumsmattan och gråtit förtvivlat. Alla som någon gång varit magsjuka vet precis vad jag går igenom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar