onsdag 28 november 2012

Hoppfull!




Emma:

Det är inte alltid så lätt att sitta och ta det lugnt när allt julpyssel och julpynt lockar. Det slutade i förvärkar idag igen, nu har det förvisso lugnat sig och det enda som händer i magen för tillfället är att bebis hickar. Det gör han varenda kväll när jag gått och lagt mig.

Min förkylning har satt sig på luftrören. Jag är trött och hoppas innerligt att jag ska orka med morgondagen. De kommer nämligen från universitetet och tittar på en av mina lektioner imorgon! Och det är inte vem som helst som kommer, utan det är min gamla svensklärare från Stagneliusskolan som kommer närvara. Spännande!

I övrigt håller jag tummarna för att få hjälp av min VFU-handledare så att jag kan få släppa VFU:n lite. Det börjar bli lite väl tufft för mig med långa dagar och en trotsig unge som väntar på mig där hemma. Kanske kan vi hitta en lösning!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar