torsdag 20 september 2012

V 20 +6






Emma:
Imorgon går vi in i vecka 22. Lillebror är stark som attan och sparkarna känns tydligt på utsidan. Jag mår bra. Lite normal foglossning men inget som besvärar mig avsevärt. Sammandragningar får jag när jag försöker gå snabbt, så det blir inga raska promenader, men jag mår bra!
På måndag börjar jag på praktik på Lindsdalsskolan. Det ska bli fantastiskt intressant och roligt att få lära känna en ny skola, på min förra praktik kände jag mig hemma ganska snart och det hoppas jag att jag ska få uppleva igen.
Alva mår också bra. Hon har fått lite välbehövlig pappatid idag och det tror jag är den bästa medicinen mot mammagrisandet. Det är bra att jag inte finns hemma hela tiden, då accepterar hon Bengt på ett annat sätt även när jag kommer hem. Det är nog bra för henne att jag ska ut på VFU så hon och Bengt får lite tid för sig själva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar