onsdag 12 maj 2010

Lägenheten är vår!!


Emma:
För den som har lyckats missa det; lägenheten på Norrgårdsgärdet är vår!! Nu ska vi få det större med öppen spis och balkong, och lägre hyra. Kan inte bli så mycket bättre. Hyfsat centralt är det också. Det här med att flytta är något som ligger i släkten. Lillebror, lillasyster och vi ska flytta inom loppet av 6 veckor. Jisses vad stark Bengt kommer bli!! Själv kånkar jag ju runt på en 100 grams bebbe, så jag orkar inte bära mer...

Nu är det v. 13 +4. Jag mår toppenbra på för- och eftermiddagarna, men framåt kvällen blir det sämre. Förhoppningsvis kommer även kvällsillamåendet ge med sig så småningom. Har tagit på mig åksjukebanden till handlederna, kanske kan de hjälpa lite nu när illamåendet inte är så intensivt längre. Jag håller på att bli riktigt tjock, och graviditeten är inte så enkel att dölja. Det mesta är väl vatten och svullnad, själva bebben är ju inte mer än 1 dm stor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar