torsdag 3 juni 2010

Jag ljuger inte...

Bengt:
Ok, ibland kanske jag tänjer lite på sanningen... Men ljuger det gör jag då inte!!!

Just nu är det fullt upp på jobbet för mig.
Jag har förmodligen världens bästa jobb så här års. Att vara idrottslärare i 30graders solsken tar på krafterna.
Dagens lektioner har bestått av att jag tagit fram en hink med frisbees, en säck med tennisbollar och baseballhandskar samt en fotboll.
"Välj..." Har jag sagt till dem, samtidigt som jag lagt mig i gräset med en amerikansk fotboll under nacken.
Nackdelen är dock att man ser ut som en byfåne utan tröja.
Bonnabrännan är brutal!!!
Till på köpet så ser jag även ut som en tvättbjörn i ansiktet (fast tvärt om...???...), då mina ögon verkar vara hopplösa att få färg runt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar